fredag den 11. november 2011

Morgenstille

Vi har fri i dag - Dodo og jeg. Eller også skal jeg bare ikke på arbejde, for jeg har planer om gulvvaske og ting i den genre. Og så må jeg også hellere forbi min gamle far med hans blad og lotto til lørdag. Selv om livet er ved at rinde ud, så skal hentes 2 lotto hver uge. Han har ikke en chance for at bruge nogen af pengene, hvis han vinder, men så mener han, at han kan nå at sprede lidt glæde.

Jeg ved ikke hvorfor, men jeg har det altså med at fotografere fra ryggen. Om det er fordi, jeg er den i familien, der er langsom, ved jeg ikke. Billedet er er fra Bildsø sidste lørdag. Vi havde taget vores tur ved stranden og var på vej tilbage gennem skoven. Jakob kigger ned, han er ellers klart højere end de 2 andre. Lidt løs cowboybag og hænderne i lommen - det er lige Jakob.

De er store - mine drenge. Her til morgen har jeg lige læst en boganmeldelse, Jonas har skrevet på engelsk. Jakob laver lektier, som jeg er ude af stand til at hjælpe ham med, samtidig med at han får tid til at passe sit job og at være sammen med Signe.

Jeg føler mig heldig for tiden. Drengene trives og har det godt, og de klarer sig godt. Og selv om vi 2 gamle snart har tilbragt 28 år sammen, så hygger vi os også. Vi har fundet vores nye tilværelse med store børn og mere tid. Det er godt for os.

Nå - men det var den rengøring. Jeg må hellere komme igang, så der også bliver lidt fredag til mig. God dag derude..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar