tirsdag den 22. november 2011

Selvmedlidenhed


Det synes jeg er i orden, når man kravler ud af sengen efter nat nummer 3 med elendig søvn. Hvad pokker sker der? Jeg ved da godt, at jeg ind imellem har haft for meget at tænke på, og så er nætterne gerne tiden, hvor det hele kommer. Sådan er det bare ikke nu. Tingene kører, og når jeg lægger mig er jeg klar. Der findes ganske enkelt ikke en god forklaring på, at denne nat også smuttede i forkert retning. Jonas har ikke hostet, jeg har ikke hørt snorken fra herren ved siden af, og hunden har sovet fint i sin kurv.

Men for at vende tilbage til mine skriverier tidligere på ugen, så er der glæde på Ønskeøen. Samtalen i tirsdags gav udslaget. Et enigt udvalg har peget på ny medarbejder til jobbet, der gør livet lettere i den lille familie. Jeg har været spændt sammen med dem, og nu glæder jeg mig lige så meget.

Ikke mere herfra. Jeg vil sætte Polo Blå på autopilot og se, om den kan finde til Høng for nogle timers beskæftigelse.

Mit billede har ingen kobling til mine ord. Det er fra vores forrige tur ved Bildsø.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar