søndag den 26. juni 2011

Doven søndag

Min fine gårdhave er ved at være en realitet. Altså rent bortset fra det nye drivhus, som må vente til næste sommer. Træerne vokser nemlig ikke ind i himmelen her. Slet ikke dem med guld på. Der er skåret fliser, så støvet har fløjet, og der bliver lagt kanter med vaterpas og nøjagtighed. Jo. Det skal nok blive godt.



















Manden er hoppet op af hullet, så jeg regner med, at vi skal i byen og se på planter engang i den kommende uge. Gårdhaven bliver kæmpestor, så der bliver god plads til både planter, havemøbler og sjove indslag. Jeg har set nogle sten-ugler, som jeg tror, at jeg må ønske mig til min fødselsdag.

Billedet her er slet ikke taget i dag. Jeg har erklæret doven søndag. Jeg gider ikke noget. Og det jeg måske burde gøre, bliver bare liggende til i morgen. Det er jeg ret sikker på. Jeg tror, at der står te og et par pinde på Augustas vest på programmet.

4 kommentarer:

  1. Susanne, du skal vide, jeg er så glad og taknemmelig for dine kommentarer hos mig...skal nok gøre gengæld....knus

    SvarSlet
  2. Hvor bliver det flot - jeg glæder mig til billeder, når I færdige. Det må være sjovt at udtænke, hvordan gårdhaven skal se ud.
    Her har vi være fulde af krudt, har klippet hæk, bagt brød og cyklet en laaang tur :-)

    SvarSlet
  3. Doven søndag er godt!
    Det holdt vi også.. I 30 grader er det svært at foretage sig noget som helst!

    SvarSlet
  4. Lavendel: Du gør som du selv føler. Jeg er kun glad for, at du finder noget i det skrevne.

    Madame: Ja - det bliver så godt. Og du skal nok få billeder at se. Jeg kan slet ikke lade være.

    Altså Kong Mor: 30 grader. Det har vi stadig langt til her. Også selv om de lover rigtig fint vejr de næste par dage.

    SvarSlet