fredag den 17. juni 2011

Er tiden mon løbet fra mig

Så er det lige, at jeg tænker. Sådan en lille pusling her har da ikke noget at gøre på årets Roskilde Festival. Hvad er det for en mor, der byder sit barn det?



















Okay. Sandheden er vel, at denne lille lækre tyksak er flyttet hjemmefra og bliver 19 næste gang. Hun kan sådan set selv bestemme, og det har hun så valgt at gøre. Hun har meldt sig til frivilligt arbejde og har nogle vagter som oprydter. Det åbner muligheden for at deltage og høre en masse lækker musik.

Jeg tror bare, at jeg vil være glad for et dagligt livstegn, for jeg har stadig billedet af den lille tykke for mit indre øje, og hende er jeg altså ikke klar til at sende på festival.

Billedkvaliteten er desværre ikke den bedste. Jeg startede jo min karriere som mor, dengang man stadig puttede film i kameraet og betalte en blødende formue for at få fremkaldt.

Rigtig god fredag til dig og dine....

7 kommentarer:

  1. hihi..tak for dagens smil, siger jeg, som sender to "små" af sted, for første gang...også jeg vil gerne have et livstegn dagligt :)

    SvarSlet
  2. Tak Anne. Det er godt at vide, at man ikke er den eneste :-)

    Det er ind imellem hårdt arbejde at være mor.

    SvarSlet
  3. Fnis... JEg tror du får sovet meget lidt den uge ;O)

    Og rigtig mange af mine venner tager stadig afsted, så der er rigtig mange semivoksne til stede. Ha ha...

    SvarSlet
  4. Åh ja det er sådan vi ser dem, men pludselig så basker de. Mine to tager osse afsted i år, heldigvis sammen men helt over til Skanderborg. Men alligevel vil det daglige kald være meget velkomment. Her er det dog faderen, der har det værst ;-D

    SvarSlet
  5. Sikke et dejligt billede :-)
    Det er vel nok smart, at man kan være frivillig og mod at arbejde kan få hørt en masse lækker musik!

    Jeg kender flere granvoksne mænd, der stadig tager på Roskilde festival hvert år :-)

    SvarSlet
  6. Sønnen flyttede også som 18-årig, men vi har heldigvis haft fin kontakt alle årene...

    SvarSlet
  7. Line: Jeg tror nok, at hun skal klare det. Men vis billedet til dine voksenvenner, så de kan holde lidt øje med hende.

    Trine: Det er lidt af en kunst at give slip. Skanderborg skulle være helt fantastisk. Jeg håber, at dine to også får nogle dejlige dage.

    Tak Madame. Ja hun var en lille lækker tyksak. Det har de været alle sammen. I dag har jeg bønnestager.

    Lavendel: Det vi har haft er guld. Jeg er glad for, at du har haft ham tæt. 1000 tanker til dig.

    SvarSlet